Jadid Khabar

جی -20گروپ کی صدارت پر ملک میں بڑا ڈرامہ ہو رہا ہے: کانگریس

Thumb

نئی دہلی،  2 دسمبر (یو این آئی) کانگریس نے کہا ہے کہ جی-20 کی سربراہی رکن ممالک روٹیشن پر کرتے ہیں، لیکن مودی حکومت اس سلسلے میں جو ڈرامہ کر رہی ہے ایسا کہیں نظر نہیں آیا ہے۔
کانگریس کے کمیونیکیشن ڈپارٹمنٹ کے سربراہ جے رام رمیش نے کہا کہ رکن ممالک اس کے صدر بن جاتے ہیں لیکن مودی حکومت اس حوالے سے جو ہائی وولٹیج ڈرامہ کر رہی ہے وہ اب تک کہیں  دیکھنے میں نہیں آئی۔
انہوں نے ٹویٹ کیا، “جی-20 کی چیئرمین شپ باری باری ممبر ممالک کو سونپی جاتی ہے اور ہندوستان کی چیئرمین شپ ناگزیر تھی۔ 20 کے گروپ کے ماضی کے سربراہ امریکہ، برطانیہ، کینیڈا، جنوبی کوریا، فرانس، میکسیکو، روس، آسٹریلیا، ترکی، چین، جرمنی، ارجنٹائن، جاپان، سعودی عرب، اٹلی اور انڈونیشیا جیسے ممالک رہے ہیں۔ ان ممالک میں سے کسی نے بھی وہ ہائی وولٹیج ڈرامہ نہیں کیا جو ہندوستان میں ایک سال کے لیے جی-20 کا چیئرمین بننے پر کیا جا رہا ہے۔
انہوں نے کہا کہ وزیر اعظم نریندر مودی ایسے کام میں ماہر ہیں۔ انہوں نے کہا، ''مجھے وہ بات یاد آ رہی ہے جو ایل کے اڈوانی نے  5 اپریل 2014 کو گاندھی نگر میں مسٹر مودی کے بارے میں کہی تھی۔ جس میں انہوں نے مسٹر مودی کو شاندار ایونٹ مینیجر قرار دیا۔  جی-20 کے چاروں طرف بس اتنا ہی ہے۔"