Jadid Khabar

مغربی بنگال ایس ٹی ایف کی کارروائی میں القاعدہ سے وابستہ 2 مشتبہ افراد گرفتار

Thumb

کولکتہ: مغربی بنگال پولیس نے القاعدہ برصغیر (اے کیو آئی ایس) سے مبینہ روابط رکھنے والے دو مشتبہ دہشت گردوں کو گرفتار کیا ہے۔ ایس ٹی ایف کے ذریعہ کئی دستاویزات اور آلات بھی برآمد کیے گئے، جن سے ظاہر ہوتا ہے کہ ماڈیول ہندوستان کے کچھ حصوں میں حملے کرنے کا منصوبہ بنا رہا تھا۔
مشتبہ دہشت گردوں کو مغربی بنگال کے شمالی 24 پرگنہ ضلع کے ایک ٹھکانے سے گرفتار کیا گیا۔ ان میں سے ایک مغربی بنگال پولیس نے گرفتار القاعدہ اراکین کی شناخت عبدالرفیق عرف حبیب قاضی اور قاضی احسان ملا عرف حسن کے نام سے کی ہے۔
ایک سینئر پولیس افسر نے بتایا کہ عبدالرفیق برصغیر پاک و ہند میں مغربی بنگال آپریشن کا کمانڈنٹ ہے۔ وہ بنگلہ دیش سے ملحقہ شمال بنگال کے دیناج پور ضلع کے گنگارام پور کا رہنے والا ہے۔ مغربی بنگال پولیس کی اسپیشل ٹاسک فورس نے انٹیلی جنس ان پٹ کے بعد بدھ کو شمالی 24 پرگنہ کے کھری باڑی میں دہشت گردوں کو پکڑنے کے لیے ایک جال بچھایا۔ انہیں توقع تھی کہ القاعدہ کے ایک اور رکن عبدالرفیق پہلے سے طے شدہ جگہ پر ملّا سے ملاقات کریں گے۔
پولیس نے کہا کہ وہ دونوں مغربی بنگال اور بنگلہ دیش کے درمیان سرحدی لائن پر دہشت گردوں کی بھرتی کرنے والے تھے۔ پولیس نے دونوں کو گرفتار کر کے ان سے مجرمانہ دستاویزات برآمد کر لیے۔ پولیس کا کہنا ہے کہ گرفتار دونوں دہشت گردوں کو عدالتی کارروائی کے لیے عدالت میں پیش کیا جائے گا۔

 

Ads